Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pierwsze kroki w grze - jak expić?
Author Message
#1
Photo 
Witam,
Tworzę ten poradnik, ponieważ mam wiele zapytań od nowych graczy jak trenować pokemona i jak dokonać szybkiego postępu w grze bez zbędnej straty czasu. Poradnik obejmuje szybki opis postępu w grze od początku do miasta numer 2 i wbicia 40 lvla pierwszym pokiem, czyli Geodude.
Nie będę się tu na wstępie rozpisywał. Więc do dzieła!

Krok pierwszy. Geodude - nasz pierwszy pokemon. Idziemy w dół od depo i szukamy po prawo NPC Gabe i jego samochodu. Wpisujemy komende !autoloot w zakładce "MAIN" i włączamy tym samym automatyczne zbieranie loota z zabitych pokemonów. Tu koło NPC Gabe jest wejście w dzicz. Wchodzimy w tę dzicz i expimy idąc sukcesywnie w prawo, bo im dalej w prawo tym silniejsze pokemony. A gdzie expimy i jak?

A. Na caterpie i weedlach do około 9-8 lvlu.
B. I nieco dalej na Kakunach i Metapodach do 18lvlu, aż nasz Geo nauczy się ataku Rollout. Jak ktoś się czuje pewnie na 15 lvlu może spróbować zaatakować i poexpić na Bedrillach, Butterfree i Ariadosach, lecz jeśli nie pokonujemy ich z łatwością to szkoda czasu i warto dobić do 18 lvl'a na samych Metapodach i Kakunach.

Przez ten czas rozdajemy statystyki naszemu pokemonowi. Każdy pokemon co lvl up otrzymuje 5 punktów statystyk do rozdania. Geodude używa ataków fizycznych, więc rozdajemy mu wszystkie punkty w strenght. Statystyki znajdują się na ekranie w lewym górnym rogu. Klikając na plusik dodajemy potrzebne do siły ataku fizycznego punkty. Wyjątkiem jest sytuacja, w której nasz Geo przestanie trafiać. Wtedy należy poświęcić 5-10 punkcików i dodać je w Accuracy. Wtedy nie będziemy marnować many, ani czasu na zbędne missowanie ataków.

Krok 2. Ok. Opisałem już, gdzie i jak trenujemy naszego pierwszego Geodude. Teraz czas poświęcić słów kilka następnym krokom w grze. Po osiągnięciu 18 lvla i otrzymaniu ataku Rollout, nasz Geodude pieknie będzie sobie radził z Bedrillami i Butterfree. Dlatego możemy jeszcze dopić ze dwa lvle na nich. Na pewno natraficie na nie podczas expienia na metapodach i kakunach. Gdy już wbijemy 20 lvl spokojnie poradzimy sobie dalej, nawet jeśli nasze umiejętności gry są bardzo słabe.

Po osiągnieciu 20lvla. Wracamy do miasta. Sprzedajemy w sklepie loot zebrany ze zwłok pokemonów (sklep to niebieski budynek po prawo od depo.). Po sprzedaniu loota wchodzimy w zakładkę BUY. Kupujemy na wszelki wypadek kilka super potionów i fajnie by było jak starczy nam jeszcze na jeden max revive dla pewności. Super potiony wyleczą pokemona w sytuacji kryzysowej, a max reviv ożywi go w razie gdybyśmy zginęli. Ale mam nadzieję, że nikt z 20 lvl na Geodude nie zginie już na Bedrillach, Butterfree i Ariadosach. Gdy zakupiliśmy już staff ratowniczy wychodzimy jeszcze raz z miasta tym samym wyjściem. Ale tym razem idziemy nieco w dół. Wcześniej szliśmy w prawo. Teraz w dół i w lewo na maksa. Idziemy przy plaży z parasolkami, mijamy ją i idziemy brzegiem morza, tak długo, aż zaczną się pojawiać Bedrille, Butterfree i Ariadosy. Wśród nich będzie stał NPC o nazwie Gregory, Klikamy na niego i walczymy z nim.

Pokemony Gregorego:

Geo 15lvl, Sperow 15-16, Butterfree chyba 18 i Staryu 18lvl.

Największym zagrożeniem dla Nas stanowi oczywiście Staryu z racji wodnych ataków, na które Geo jest malo odporny. Dlatego też kazałem wam zakupić wcześniej potiony i jednego max reviva na wrazie czego, gdyby Staryu ściągnęła waszego Geo z wodnego ataku. Ważne, aby wygrać tę walkę, ponieważ przegrana z tego co mi wiadomo grozi czekaniem 24h do kolejnego pojedynku z tym NPC. Ale pewny nie jestem czy w razie przegranej jest ograniczenie czasowe, ponieważ nigdy nie przegrałem z NPC. Gdy go pokonamy, otrzymujemy od niego dysk z atakiem do nauki. Ten dysk przypomina nieco płytę CD. Jest to tak zwany TM i uczy on naszego Geo ataku kopania tuneli i atakowania z dołu, czyli DIG. Po wygranej walce ewakuujemy się do miasta i na spokojnie wgrywamy TM DIG klikając prawym klawiszem myszy na niego. Pokemon musi być oczywiscie wypuszczony z pokeballa.

Krok 3. Mając już atak Dig na Geo możemy udać się w podróż do miasteczka drugiego z trującymi pokemonami. W tym celu wychodzimy z miasta wyjściem północnym. Czyli idziemy od depo w lewo i wychodzimy w dzicz. Idziemy w górę i leciutko w prawo. Ujrzymy duże schody z wejściem na skały z ptakami. Wchodzimy i od razu skręcamy w lewo. Po wykonaniu zaledwie kilkunastu kroków będzie zejście w dół. Wchodzimy w tę małą dolinę po schodach i natrafiamy na około 8 ptaków, które otaczają kolejne schody. Schodzimy po tych schodach. I gotowe! Jesteśmy na dobrej drodze do c2 (city 2), jeśli ujrzymy Geo i Diglety.

Krok 4. Nie walczcie z Geo i Digletami. Szkoda czasu, bo choć atak Dig powinien działać bez zarzutu wobec Geo, tak z Digletami może być różnie. Więc po wejściu do podziemii po prostu idziecie przed siebie cały czas w prawo. Będzie tam wąski przesmyk i musicie go pokonać. Niemalże na końcu podziemii idziemy lekko w górę i znajdujemy schody do zejścia jeszcze niżej.

Krok 5. Jesteśmy na drugim poziomie jaskini. Idziemy tak samo. Bez zbędnego marnowania czasu udajemy się w lewo i idziemy cały czas w lewo. Tak długo, aż zaczną się pokemony trujące 20-24 lvle. Nasz Geo powinien świetnie sobie radzić z nimi atakując DIGiem. W tym calu właśnie wykonaliście zadanie z Gregorym. Pokonujecie DIGiem te pokemony zwiedzając trującą część jaskini. Najbardziej na lewo powinno być kolejne zejście w dół, czyli kolejne schody.

Krok 6. Jaskinia trująca poziom drugi. Idziemy w niej cały czas w lewo, trzymając się dolnej ściany jaskini. i po wykonaniu kilkudziesięciu kroków natrafimy na kolejne schody. Oczywiscie korzystamy z nich. To wyjście z podziemii.

Krok 7. Jesteśmy na trujących terenach w okolicach C2 (drugiego miasteczka). Ale do miasta jeszcze sporo drogi przed nami. Idziemy cały czas do góry, a po drodze spotykamy dobrze nam juz znane trujące pokemony, których lvle wahają się od 20 do 24. Jeśli sobie z nimi radzimy z łatwością idziemy dalej w górę (Warto jednak podexpić do 25lvla). Jeśli nie. Musimy tutaj expić naszego Geodude, ponieważ za chwilę idąc dalej w górę napotkamy lvle od 25 do 30. A słabe nidorany zamienią się w mocniejsze Nidorina i Nidorino. Gdy napotkamy te pokemony, to radzę nie skupiać się na expieniu na nich. Bo to zbędna strata czasu. Od razu skręcamy w prawo i idziemy tak długo w prawą stronę, aż wejdziemy do Miasteczka numer 2. Po drodze spotykamy Grimery i Venonaty. Jeśli pojawią się Grimery to znaczy, że jesteśmy na dobrej drodze. Gdy odnaleźliście już C2. To możecie wykonać quest i odnaleźć gościa w stogu siana, który jest małym labiryntem. NPC Minos ma pokemony od 20do22 lvla. Są to Pikaczu, Squirtle i Onix. Pikaczu nic nam nie zrobi. Squirtl może mocno zranić jeśli zdoła trafić. Ale my, używając Diga raczej dajemy mu małe szanse na to. Onixa także ściągacie z diga. Otrzymujecie kase (jakby ktos nie wiedział jeszcze to kasa transportowana jest do Cash Bagu). Jest jeszcze tutaj drugi NPC do walki i zarabiania, na samym dole terenów tego miasta. Ale trzeba iść przez krzaki. Świetnie to opisuje kolega na tym forum, który pokazuje jak zarabiać w grze na walkach z NPC co 24 godziny. Skorzystajcie z tego poradnika, bo warto! Acha zapomniał bym, macie tutaj pierwszy Gym do pokonania. Czyli lidera sali pokemon w tym mieście. Też warto pokonać jego i jego uczniów.

Krok 8. Elektrownia! Zanim udamy się do elektrowni zaopatrzmy się za zarobione pieniądze w jakieś super ethery, ponieważ mana będzie nam potrzebna do rzucania ataku Magnitude, który na początku nieco tej many żre. Nie kupujcie tanich etherów w sklepie, bo one nic nie dają (25many zaledwie). Najlepiej kupić jak najlepsze, ale jeśli nie stać was to kupcie średniej jakości Ether. Wasz Geo powinien mieć około 25 lvla. Jeśli tak, to Wasze pierwsze kroki na elektrowni będą łatwiejsze. Jesli nie, to nie wracajcie do początkowego miasta, tylko spróbujcie powoli dobić lvl na elektrowni.

Ale gdzie jest elektrownia. A tak zapomniałem. Wychodzimy z miasteczka numer dwa tym samym wejsciem/wyjściem jakim do niego weszliśmy. I uwaga. Od razu idziemy w dół trzymając się prawej ściany zielonej skały. Idąc w dół omijamy trujące bagno i schodu na wejście do góry skały i nieco pod nimi powinniście już zauważyć dość wysoki budynek. Jesteśmy na miejscu!

Krok 9. Expienie na elektrowni. Jak już napisałem expienie Geo, który ma poziom niższy niż 25 moze sprawić troche problemu. Trzeba bedzie ten lvl jakoś dobić. Ale mam nadzieję, że idąc przez trujące pokemony o lvlach 20-25 podexpiliście troche.

Elektrownia to raj dla Geo i innych kamiennych poków. Bowiem, nie otrzymuja one hitów z ataków elektrycznych. Nie musimy więc się za bardzo leczyć, nie zużyjemy tutaj wielu potionów. Jedynie na początku może nam zejść ich kilka-kilkanaście. Poki na elektrowni to:

Pikaczu, Voltorb, Flaffy, Magnemite (wszystko od 25lvla do 30lvla).

Jak tu expić? Magnitude to wspaniały atak na nie. Jego zasięg jest wielki. Dlatego, najlepiej lurować po kilka sztuk na raz i włączać raz Magnitude. Tak zaoszczędzimy sporo many. Jeśli jednak nie dajecie rady, na początku, brać aż tylu poków na klatę, to radzę powoli zacząć od atakowania pojedynczo Digiem. Tak doexpicie Geo do momentu, aż zaczniecie brać na klatę po 3 poki i więcej. Zacznijcie coraz odważniej ściągać je z magnitude, otoczając się nimi dookoła, aż wreszcie będziecie śmigać po elektrowni jak huragan. Co warto zabrac ze soba z elektrowni? W przyszłości, jak wybierzecie ognistą drogę zamiast wodnej (o czym później) będzie wam potrzebne tysiąc screw i 35 electric box. Warto je sobie przechowywać w depo w tej ilości, bo potem nie będziecie musieli tracić zbędnego czasu na wykonanie tego questa z tymi przedmiotami. Do jakiego lvla expić? Polecam do 40lvla, tak aby potem było nam łatwiej przejść do miasta numer 3. Na 32lvlu warto przemienić zwykłego Geo w Gravelera i odrazu poprosić kogoś o pomoc w przemiane w Golema za pomocą trade. Golem przemienia się po zmianie właściciela, dlatego wykonujecie taki trick, że przemienionego na 32 lvlu Geodude w Gravelera wkładacie do TRADE BAGA. Klikacie na niego prawym klawiszem myszy i wybieracie opcje TRADE WITH. Przeciągacie teraz ikonke na chara zaufanej osoby i czekacie aż zaakceptuje Trade. Wymieniacie się i gotowe! Wasz Graveler na 32 lvlu od razu jest Golemem. Warto to zrobić normalnym pokiem na początku gry, aby było wam łatwiej grać i złapać shiny pokemona. Z shiny pokemonem już postępujemy inaczej i nie przemieniamy go tak szybko. Ale to już wyższa szkoła jazdy i sprawa na osobny temat. Na koniec polecam obejrzeć ten filmik, który pokazuje jak dojść do c2. https://www.youtube.com/watch?v=Y7ddWSv7fP0

A tutaj macie sposób na zarabianie w grze. Czyli chodzenie i walki z NPC na mapie od C1 do C3+. Koledzy pokazują wam wszystkie możliwe opcje i bardzo dobrze. Ja polecam skrócić sobie ten rajd i samemu zdecydować do jakich NPC wam jest bliżej z ekonomicznego punktu widzenia. Ja chodziłem tylko na niektóre - do tych, którzy dawali najwięcej kasy za wygraną walke i można zarobić w 45-50 minut latając HM Fly niecałe 1,5td. To ogromnie dużo. Ponieważ wartość podstawowego - spotykanego shiny pokemon to jakieś 4td. Więc wystarczą 2-3 dni i macie fundusze na zakup jakiegoś pierwszego, popularnego shiny i gra nabiera całkowicie nowego sensu. Naprawdę warto biegać po tych NPC. A tu macie linkiŁ

https://forum.poke-journey.com/showthread.php?tid=177
https://forum.poke-journey.com/showthread.php?tid=178
https://forum.poke-journey.com/showthread.php?tid=179

Powodzenia w grze. I trzymajcie kciuki, aby mi starczyło motywacji do opisu gry od c2 do c3!

Pozdrawiam DeSToR
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Forum Jump: